loading...
The Official Website Iman Mohebbi | وب سایت رسمی ایمان محبی
پیغام مدیریت
بسمی تعالی
بــه  وب ســـايت رسمی ایمـان محبی خــــوش آمديـــد
شمـــا مي تـــوانيـد جديــدتـــرين اخبــــار ، آهنگ ها ، عکس،فیلم و ...را از ايــــن وب ســـايت دريـــافـت نمـــائيد
برای استفاده از تمامی امکانات در سایت عضو شوید
ايـــن ســــايت زيـــر نظـــر ایشان فعـــاليت مي کند

تالار گفتمان فنس محبی

اخبار


به زودی

به زودی

به زودی

و...

احسان دلاوری بازدید : 1809 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (11)

موزیک جدید وبسیار زیبا وفوق الغاده از ایمان محبی وعظیم محمدی و توهم بنام دختر خواجه عطا
         خوانندگان پاپ:ایمان محبی(ایمان استار)وعظیم محمدی/رپر:توهم/تنظیم:
       مجتبی جعفری/ضبط ومسترینگ:استودیو سایه/اسپانسر:مهدی زارعی فینی

                                با تشکر از: فردین برندیش
            پخش اختصاصی: وبلاگ رسمی ایمان محبی
    موزیک جدید وبسیار زیبا وفوق الغاده از ایمان محبی وعظیم محمدی و توهم بنام دختر خواجه عطا

 

 

نام اثر حجم ( MB ) لینک دانلود
دختر خواجه عطا 13,545MB DOWNLOAD

 

 

نام اثر حجم ( MB ) لینک دانلود
دختر خواجه عطا 13,545MB DOWNLOAD

 

 

نام اثر حجم ( MB ) لینک دانلود
دختر خواجه عطا 13,545MB DOWNLOAD

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد شبانکاره در تاریخ 1393/07/14 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

با سلام. اقا ایمان صدات خیلی عالی هستا من عاشق صدات هستم.میشه ادرس استودیوتون رو بدین.باقیمت ضبط تنظیم و میکس و مسترینگ ممنونتون میشم
پاسخ : مرسی ممنون
آدرس رو برات میفرستم

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1393/07/07 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه آهنگارو به ایمیلم بفرستین؟راستی من شمارو لینک کردم اگه میشه شماهم منو لینک کنینشکلک
پاسخ : حتما میفرستم
مرسی که لینک کردی

این نظر توسط Yasin در تاریخ 1393/06/26 و 0:02 دقیقه ارسال شده است

سلام.میشه هرچی که از اهنگهای ایمان استار میخونه بفرستید به ایمیلم.ممنون میشم؟
پاسخ : سلام
باشه چشم برات میفرستم

این نظر توسط کوثر در تاریخ 1393/06/25 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

سلام
ایمان خیلی خوبن آهنگات،صدات واقعأ عالیه
به امید پیشرفتای بالاترت
بای بای
پاسخ : سلام
ممنون از نظرت

این نظر توسط مریم استار در تاریخ 1393/04/21 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

سلام من 13 سالمه و از آهنگ هات خوشم میاد ایمان جون امیدوارم به موفقیت به آرزوهات برسی .آهنگ هات عالــــــــــــــــــــــــــیه.شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام مریم استار
ممنون که هر روز به وب ما سر میزنید
وممنون که نظر میدین باز هم به ما سر بزن
با آرزو موفقیت بیشتر

این نظر توسط shayan در تاریخ 1393/04/09 و 12:16 دقیقه ارسال شده است

سلام وب سایت شما خیلی خوبه ولی آهنگ دلم گرفتی رو نمیشه دانلود کرد من اون آهنگ رو خیلی دوسش دارم
شکلکشکلکشکلک
پاسخ : س.ممنون که به وب ما سر زدین
باشه چشم لینکشو درست میکنم حتما لینک خراب شده

این نظر توسط خاطره در تاریخ 1393/02/22 و 17:34 دقیقه ارسال شده است

سلام . دوست عزیز وب سایت زیبایی دارید .
ممنون میشم که به وب سایت بنده بیاید . تازه درستش کردم .اما امیدوارم مطالبش مورد توجه تون قرار بگیره .اگر نظری هم داشتید بنویسید .در خدمتم .شکلک

منتظر حضور گرمتون هستم.
راستی با تبادل لینک موافقی ؟؟شکلک
پاسخ : مرسی ممنون چشماتون زیبا میبینه
من به وب شما سر زدم وب بسیار خوبی بود
براتون آروزه موفقیت میکنم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبسایت رسمی ایمان محبی خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما ایمان محبی در چه نوع سبکی موفق تر هست؟
    نظر شما درباره این ویسایت چیست؟
    ارتباط با ما

    Www.Facebook.com/Imanstarbnd


    Www.Facebooki.ir/Fansmohebbi


    Www.Facebooki.com/Ehsandelavai


    Ehsandelavari@yahoo.com


    Fansmohebbi@Gmail.com


    989382314341+


    989017814749+ 

    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 340
  • بازدید سال : 2,711
  • بازدید کلی : 134,367