loading...
The Official Website Iman Mohebbi | وب سایت رسمی ایمان محبی
پیغام مدیریت
بسمی تعالی
بــه  وب ســـايت رسمی ایمـان محبی خــــوش آمديـــد
شمـــا مي تـــوانيـد جديــدتـــرين اخبــــار ، آهنگ ها ، عکس،فیلم و ...را از ايــــن وب ســـايت دريـــافـت نمـــائيد
برای استفاده از تمامی امکانات در سایت عضو شوید
ايـــن ســــايت زيـــر نظـــر ایشان فعـــاليت مي کند

تالار گفتمان فنس محبی

اخبار


به زودی

به زودی

به زودی

و...

احسان دلاوری بازدید : 1628 پنجشنبه 16 مهر 1394 نظرات (12)

سورپرایز ویژه برای کاربران فنس محبی

سلام  دوستان طبق قولی که داده بودبم بیوگرافی ابمان اماده شده

و جا داره تشکر کنم از همه کاربران و دوستانی که تو این کار مارا همراهی کردنند

عذر خواهی میکنم بابت این که کارمون خیلی طول کشید

 

 

 

 

 

 

 سوال ما: متولد چه سالی هستی و چند سالته؟

پاسخ ایمان : 24 / دیمــــاه / 1369


سوال ما: بازیگر محبوبت؟


پاسخ ایمان: شهاب حسینی


سوال ما: استفلال یا پرسپولیس؟


پاسخ ایمان: طرفدار دوآتیشه پرسپولیسم ولی عاشق رنگ آبی ام.


سوال ما: فوتبالیست داخلی محبوبت؟


پاسخ ایمان:احمرضا عابدزاده

 

سوال ما: باشگاه وبازیکن محبوب خارجی؟

 

پاسخ ایمان:باشگاه بارسلونا- مسی


سوال ما: والیبالیست محبوبت؟


پاسخ ایمان:غفور


سوال ما: اخلاقت؟


پاسخ ایمان: از اطرافیانم بپرسین بهتره . . .


سوال ما:  صمیمیترین رفیقت؟


پاسخ ایمان: دوست صمیمی زیاد دارم. همشونو دوس دارم


سوال ما: تا حالا عاشق شدی؟


پاسخ ایمان:آره و دلم بدجور شکست.


سوال ما: تکراریترین سوالی که ازت میشه؟


پاسخ ایمان: چجوری شد خواننده شدی؟  -چندتا دوس دختر داری؟ ماشینت چیه؟ شعراتو واسه کی میخونی؟  . . .


سوال ما: بزرگترین هدیه که خدا بهت داد؟


پاسخ ایمان:خونوادم تنها دلیل شادیم هستن. کنار خونوادم آرامش عجیبی دارم که نگو و نپرس


سوال ما: دوست داری از زندگیت یه فیلم ساخته بشه؟


پاسخ ایمان: نه چون نمیخوام هوادارام اشکشون در آد. زندگی آرومی نداشتم سختی های زیادی کشیدم.


سوال ما: نوازنده مورد علاقت؟


پاسخ ایمان:استاد فریبرز لاچینی - پیانو


سوال ما: خواننده  مورد علاقت؟


پاسخ ایمان:به اسم خواننده توجه نمیکنم هر آهنگی که قشنگ باشه گوش میکنم.


سوال ما: بهترین اهنگساز ایران؟


پاسخ ایمان: مرحوم بابک بیات


سوال ما: چه سازهایی میزنی؟


پاسخ ایمان: ساز تخصصی ندارم ولی بعضی وقتا سر کلاس سولفژ استادم مجبورم میکنه پیانو بزنم.  . . .


سوال ما: یه جمله بگو واسه ادمای مغرور


پاسخ ایمان:مغرور نباش داداش دنیا دوروزه ها


سوال ما: اهنگاتو واسه شخص خاصی میخوونی؟


پاسخ ایمان: بعضیاشون آره ولی اکثرا مخاطب خاصی ندارن.


سوال ما: یه جمله واسه کسایی که تازه دارن موزیکو شروع میکنن


پاسخ ایمان: مواظب باش مغرور نشی -هوای مردمو داشته باش -به هرجایی رسیدی یادت نره چی بودی و از کجا اومدی


سوال ما: رنگ موردعلاقه؟


پاسخ ایمان: آبی - سفید 


سوال ما: یکی از صحنه های ناراحت کننده ی زندگیت؟


پاسخ ایمان:روز مرگ عشقم. خیلی سخت بود خیلی 



سوال ما: به تیپ و قیافت از 0 تا 20 چند میدی؟


پاسخ ایمان: -0- شلخته و بدریختم داغوون  


سوال ما: یه گله؟؟؟


پاسخ ایمان: خیلیا زنگ میزنن بهم فقط میخوان صدامو بشنون خواهش میکنم فقط از طریق پیامک یا شبکه های اجتماعی باهام تماس بگیرین قول میدم به همه جواب بدم. 

سوال ما: سریال مورد علاقت؟


پاسخ ایمان: ترانه مادری


سوال ما: بهترین سایت موزیک ایران؟


پاسخ ایمان:همین سایتی که الان توشی


سوال ما: تو چه سنی قصد ازدواج داری؟


پاسخ ایمان: هر وقت اونیکه میخوامو پیدا کنم.


سوال ما: خنده دار ترین داستان زندگیت؟


پاسخ ایمان:من خیلی کم حرفم اهل داستان تعریف کردن نیستم.اصلا بلد نیستم چطوری بگم


سوال ما: با چه چیزی بیشترین خاطراتتو داری؟


پاسخ ایمان: موزیک


سوال ما: تا حالا سرنوشت کسی رو عوض کردی؟

 

پاسخ ایمان:آره خیلی. من مشاور هم هستم. خیلیا باهام درددل میکنن.


سوال ما: مدرک تحصیلیت چیه؟


پاسخ ایمان:
لیسانس الکترونیک



سوال ما: مجوز میگیری؟


پاسخ ایمان:مجوز گرفتم ولی زیرزمین و ترجیح میدم.


سوال ما: ایا صدای خواننده رو میشه عوض کرد؟


پاسخ ایمان:با تمرین اصولی میشه صدارو تقویت کرد.


سوال ما: فعالیتهای مذهبیت رو هم هنوز ادامه میدی؟


پاسخ ایمان: آره علاقه شدید دارم به مداحی



سوال ما: رسیدیم آخرین سوال... اخرین حرفت؟


پاسخ ایمان: همتونو دوس دارم -هیچ وقت موزیکو نمیذارم کنار -آهنگای جدیدم تو راهن منتظر باشین -خداروشکر میکنم که با حمایت شما به اینجا رسیدم -موفق و پایدار باشین یا علی 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saye در تاریخ 1394/10/24 و 7:48 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش امروز24 دی تولدتونه خواستم اولین نفری باشم ک بهتون تبریک میگه تولدت مبارک
پاسخ : مرسی سایه خانم

این نظر توسط saye در تاریخ 1394/09/20 و 10:49 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش پیشاپیش شهادت امام هشتم شیعیان علی بن موسی الرضا راب شماواعضای سایت تسلیت میگویم.
پاسخ : همچنین
مرسی عزیزم

این نظر توسط saye در تاریخ 1394/09/06 و 11:07 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش این چندوقته کجایی خبری ازت نیست؟؟؟
پاسخ : زیر سایتون

این نظر توسط محمد حسین در تاریخ 1394/08/29 و 9:58 دقیقه ارسال شده است

سلام
اسم من محمدحسن هست نا خانواده ام رستمی هست
من واقعا از اهنگ های ایمان استار خوشم میاد
تلب دار ایمان استارم
خیلی دوستتون داریم ایمان استار
ممنونم که که ترانه خوب با صدایی خوب میخونی برامون ایشالله چشم حسود دورت باشه ممنونم
پاسخ : سلام محمد جان
مرسی که اهنگ های ما رو گوش میدی
منم برای شما ارزوی موفقیت میکنم

این نظر توسط saye در تاریخ 1394/08/02 و 8:54 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش جون واقعاازحرفایی ک گفتین خوشم اومد منم روزای سختی داشتم ومیفهمم چی میگین.امیدوارم ازاین ب بعدروزای خوبی درانتظارتون باشه.موفق باشی
پاسخ : سلام خواهش میکنم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبسایت رسمی ایمان محبی خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما ایمان محبی در چه نوع سبکی موفق تر هست؟
    نظر شما درباره این ویسایت چیست؟
    ارتباط با ما

    Www.Facebook.com/Imanstarbnd


    Www.Facebooki.ir/Fansmohebbi


    Www.Facebooki.com/Ehsandelavai


    Ehsandelavari@yahoo.com


    Fansmohebbi@Gmail.com


    989382314341+


    989017814749+ 

    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 321
  • بازدید سال : 2,692
  • بازدید کلی : 134,348